kiirom magamból - mikor szakad a lélek

kiirom magamból - mikor szakad a lélek

Nyikja istenke

2020. augusztus 11. - Trisi

Te, figyelj,  istenke....figyelmá.... tudod veled elszámolni valóm akadt. 

Te szivatsz? Komolyan!  Mondd el, szivatsz? Szivatsz ugye!  Nem lehet hogy ez saját fejből jön, tuti nem, ennyire nem lehetsz kretén hogy ezt eltervezted. Appááám.....szivatsz.

Régebben hittem benned, mert ott volt apám. Hitt benned, hát én is hittem, jó lesz az. Az öreg még nem csinált olyat ami nem volt jó, akkor én is hiszek. Szépen jártam templomba meg jó is voltam meg úgy próbáltam nem hazudni meg lopni. Bááááár, bevallom, azért az a paráználkodós....azért az sokszor igencsak jól jönne. Tudod....azért a gerincsorvadás és a férfi klimax elött még azért kellene egy pár jó kis paráznaság. Olyan kis finom, összebújós meg sikoltozós karmolós meg, olyan bombázós romantikus. Na , tudod, hát csak csináltad te is nem???  Hja, nem, bocs, te istenke vagy te ilyet nem csinálsz..... ( szerintem fel sem áll neked, szóval a viagrát miattad találták fel tuti ). Na szóval én hittem benned, erre...... 

Először elvetted anyámat.  Az ég áldjon meg, mégis mire volt ez jó? Se nekem, se anyámnak, se apámnak nem tettél ezzel jót. Mégis mi volt a terv, Szivatjuk a kis stricigyereket meg a szülőt aztán ....aztán????

Na aztán elvetted apámat. Kösz. Tényleg. Nem éreztem magam kicsit sem rosszul , de még azt az embert is elveszed aki pici támaszt jelentett és mondjuk az otthon érzését. Komolyan, te ezt élvezed? Én nem élveztem és itt azért meg kell valljam, eltört valami. 

Tudod istenke, elég kis nyikhaj istenke vagy. Azért elédállnék és úgy lesomnék párat. Kicsit sem lenne bűntudatom, mert nem vicces amit játszol az emberekkel. Azt gondoltam, egy jóságos nagypapa vagy, aki vigyáz a gyerekekre, de ha rosszat csinál akkor picit odasuhint. 


Ehhez képest.... egy rosszindulatú köcsög fószer vagy, cigivel a szájában, közben vedeled a piát és arra izgulsz ha valakit jól meg tudsz kínozni és a végén csak szimplán megölöd. Mert megteheted.  Nahát apám, sok dolgot tennék, de hogy hozzád imádkozni? Meg segítséget kérni ?? Nemáááá, egy hajléktalan előbb segítene lakáskeresésben mint te valaha.  Egyáltalán bárkinek az imája elért valaha bármit? Mondjuk egy muslincát nem vágtál agyon egy repülővel? Vagy nem is tudom, egyszer az életben nem hagynád hogy valaki boldog legyen? Mindenképpen bele kell trollkodnod, bele kell állnod és tökön kell rúgnod? Tényleg? 

Neked sincs nőd remélem. Habár, de tuti buknak rád a csajok :) imádják az ilyen rohadékokat.  Már csak annak örülök, hogy én nem vagyok örök életű, így egyszer ennek vége. De neked szívás, mert örökkévalóságig kell együtt élned önmagaddal :)  Cumi kispajtás, mi? :)  

A bejegyzés trackback címe:

https://szakadalelek.blog.hu/api/trackback/id/tr1916128688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása